Subscribe with Bloglines  Subscribe to  Add to netvibesAdd to Google Reader or Homepage

sábado, 15 de novembro de 2008

IMT: Coffee Break

Coffee Break
Prints @ DeviantArt


My First Entry for Inspire Me Thursday. The prompt was Coffee Break.



I am not satisfied to this but I really wanted to do this prompt. (Such a lovely prompt. Coffee is something very special to me ; after all it was the coffee that * brought* my family to Brazil)


So, I made something a little different. I used markers and Photofiltre for the background.

***************************

Minha primeira paticipação no IMT. O prompt era Coffee Break (*hora do cafezinho*) . Na realidade, não fiquei muito satisfeita com o resultado mas eu queria muito fazer esse prompt. O café tem um significado muito especial para mim. Afinal de contas, foi o café que trouxe minha família para o Brazil...como muitas outras, aliás:)

Eu usei canetinha para o desenho e color. O fundo é Photofiltre.

5 comentários:

soulbrush disse... [Reply to comment]

i really like this, it's vibrant.

Anônimo disse... [Reply to comment]

very cool.. it looks like a stained glass window. thanks for sharing with us at IMT.

laurel disse... [Reply to comment]

Love all the vibrant colors you used.

Kim D disse... [Reply to comment]

I love it! the colours are perfect.
Makes me miss creating stained glass pieces.

Anônimo disse... [Reply to comment]

nice use of colors :D

Blog Widget by LinkWithin